Moi

Tänään meillä koulussa oli pikkujoulut...xD Sain pikku joululahjaks semmusii nekkuja.. jotka mä söin ite ja vaihoin kamujenkaaa..xD sen jälkeen minä ja milla otettiin kännit(sokerihumala iski) ja ruvettiin sekoilee..mut jatketaan sitä tarinaa myöhemmin..xD Mut me katottiin siell leffaaa mut meidän luokkalaiset ei jaksanu(paitsi jokut jäi kattoo leffaaa..xD)no sit me mentiin luokkaaan riehuu sit mulle ja mirkulle tuli pääkipeeks ja sit me jäätin ruokavälkäksss sisälle ja ajateltiin vetää semmoset juissikännit (siis oltais ruvettu ryyppäää...xD)
mutta sitt ope tuli ja pakotti meidät uloss no me mentiin ettii jessica ja saana ja kaikki muut ja oltiin sitt varvashippaaa ja haettiin kolme ykköss luokkalaista poikaaa(Tami,Matti&Nicolas)sitt me päästiinkin kotiin..xDsen jälkeen me ruvettiin sekoilee minä ja milla + matsku..xD..sit ykss poika tuli ja sano meille ett älkää nyt  kuolko tänne ja sit me kaikki revettiin(minä milla ja matsku)..xD
Kiiitos päivästä kaikille!!!